Bijna klaar om te vertrekken

1 juli 2018

De tijd gaat opeens heel snel! Nog maar een weekje school en werk, dan DE buurt BBQ (heel belangrijk!) en daarna kunnen we volgende week dinsdag op pad.

42230553575_a9bf93f9fc_o

Steeds meer spullen verzamelen zich op de zolderkamer, netjes verdeeld over vier stapeltjes.

43084481162_b1f74de50f_o

Een paar leuke aanwinsten hebben we op de kop getikt: natuurlijk een reisstekker, maar ook een power cube (grappige designverlengsnoer met een kubus aan het eind waar vier gewone stekkers en2 USB-stekkers in passen). Super handig!

43084480972_52121f32e3_o

En omdat we de stroomtoevoer, zeker op de Salar, toch niet zo vertrouwen, hebben we een powerbank op zonne-energie aangeschaft. Janine heeft em al getest bij fietstochten en het werkt prima!

41323626580_78b3cae8ba_o

Voor project Atiy heeft Janine twee afgeschreven maar nog goed werkende laptops los weten te peuteren bij de NSPOH. Thanks, collega's, voor dit mooie cadeau voor Atiy, daar is de huiswerkbegeleding heel gelukkig mee!

Alle reserveringen uitgeprint en in mapjes gestopt, en nu eerst nog een week heeeeel hard werken, zodat we echt met een gerust hard op pad kunnen volgende week. Nog 9 nachtjes slapen!