Naam:
Foto’s:
182
Video’s:

Over ons

Wij zijn Janine (46), Naomi (17), Jonathan (15) en Damaris (13), samen 91 ;-). Met z'n viertjes wonen we de helft van de week in Amersfoort. De andere helft van de week woont Janine daar ook, maar wonen Naomi, Jonathan en Damaris bij hun vader in Zeewolde. De vakantie verdelen we ook half/half, en in 2018 hebben we een bijzondere zomervakantie voor de boeg!

Over onze reis

Van 10 juli tot 1 augustus gaan we reizen door Zuid-Amerika! We bezoeken een paar high-lights, zoals de watervallen van Foz do Iguacu, de zoutwoestijnen van Uyuni en het Titicacameer. Tussen Uyuni en Titicaca verblijven we ruim een week in Cochabamba, waar Janine drie jaar geleden vrijwilligerswerk deed. Wat we daar precies gaan doen weten we nog niet, maar het is zeker de bedoeling dat we ook dit keer onze handen uit de mouwen steken bij Atiy, het project waar Anna Haarman coordinator is.

Het lijstje bezochte landen hieronder? Dat zijn de landen waar tenminste twee van ons al eens geweest zijn.

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Argentinië, Bangladesh, België, Bolivia, Brazilië, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.